کتاب بزرگسال

بهترین کتاب های خیلی سبز

کتاب های خیلی سیز

یکی از انتشاراتی که توانسته از همان ابتدای کار کتاب‌های بسیار متفاوت و با‌کیفیت تولید کند، خیلی سبز بوده است. در این انتشارات علاوه‌بر کیفیت بالای متن، بسیاری از بخش‌های دیگر هم مرغوب بوده و جذابیت بسیاری دارند تا دانش‌آموزان بتوانند به درس‌خواندن ترغیب شوند. کتاب های خیلی سبز، در دسته‌های مختلفی تولید شده که هر‌ کدام از آن‌ها ویژگی‌های مثبت مختص به خود را دارند؛ علاوه‌بر آنکه تمامی آن‌ها در برخی خصلت‌ها یکسان هستند. در ادامه برخی از آن‌ها را نام برده و ویژگی‌های شکفت‌انگیز‌شان را بیان می‌کنیم.

لوگو خیلی سبز

انتشارات خیلی سبز چه تاریخچه ای دارد؟

تاریخچه انتشارات خیلی سبز

بسیاری از افراد دوست دارند بدانند این نوشته‌های معمولی و به دور از سختی که در این کتاب‌ها جای گرفته‌اند از کجا آغاز شده‌اند. این انتشارات از همان ابتدا متفاوت‌بودن خود را نشان داده و سعی کرده تمامی مطالب را در قالبی ساده برای افراد به نمایش بگذارد. شعار اصلی این توزیع‌کنندگان منابع درسی از همان ابتدا این بوده که ما سبز معمولی نیستیم، خیلی سبز هستیم! کتاب های خیلی سبز بر ‌اساس همین شعار شکل گرفته‌اند و خاص بودن‌شان را نشان داده‌اند. تخصص اصلی این ناشر از همان ابتدا در زمینه تالیف کتاب‌های کمک آموزشی بوده است.

این مجموعه که فعالیت گسترده‌ای در این زمینه دارد، کار خود را از سال 1381 آغاز کرده است. آثاری که توسط این مجموعه تولید شده‌اند را می‌توان در دسته مهم‌ترین منابع قرار داد؛ این منابع هم برای تیزهوشان بوده و هم برای کنکوری‌ها است. انتشارات خیلی سبز، نه‌تنها به تولید محتوای عالی می‌پردازد، بلکه در کنار آن توجه ویژه‌ای به لحن دوستانه و همچنین گرافیک جلد و تمامی برگه‌های کتاب دارد. تمامی کتاب های خیلی سبز از همان ابتدای تولید از چنین ویژگی‌هایی برخورار بوده و هستند.

کتاب های جامع انسانی خیلی سبز

بهترین کتاب های خیلی سبز کدامند؟

بهترین کتاب های انتشارات خیلی سبز

این مجموعه توانسته در طی حدود 20 سال آثار زیادی را از خود به جای گذاشته و آن‌ها را به دست مردم برساند. اینکه کدام مجموعه بتواند عنوان بهترین را از ‌آن خود کند، به موارد بسیاری بستگی دارد. یکی از مهم‌ترین این موارد، پر‌فروش‌بودن آن است. می‌توان از منابعی که در ادامه نام می‌بریم به‌عنوان بهترین کتاب‌های توزیع‌شده از این انتشارات نام برد.

کتاب های ریاضی

از میان انواع کتاب های خیلی سبز، چندین منبع برای دانش‌آموزان عادی و همچنین تیزهوشان در زمینه درس ریاضی ترتیب داده شده که خصوصیات بسیار مناسبی دارند. البته باید بدانید که میان مجموعه‌های تیزهوشان ریاضی و ریاضی برای دیگر افراد تفاوت‌های اساسی وجود دارد. می‌توان از تیزهوشان ریاضی نهم خیلی سبز و تیزهوشان ریاضی ششم به‌عنوان برخی از اصلی‌ترین کتاب‌ها در این زمینه درسی نام برد. هر‌ کدام از این منابع درسنامه مختص به خود را دارند که مرتبط با همان سال تحصیلی نوشته شده است.

تیزهوشان ریاضی نهم خیلی سبز دارای 2 جلد بوده که جلد اول مختص به درسنامه، تست و مثال، و جلد دوم پاسخنامه تشریحی را در خود جای داده است. از میان کتاب های خیلی سبز، این روش با استفاده از تولید 2 جلد می‌تواند کارایی بسیاری داشته باشد. جلد اول تیزهوشان ریاضی نهم شامل 310 صفحه بوده و جلد دوم 284 صفحه دارد. از آنجایی‌که ریاضی برای بسیاری از دانش‌آموزان پایه نهم تیزهوشان سخت محسوب می‌شود، این منبع با لحنی ساده می‌تواند آن‌ها را راهنمایی کند. رنگ طوسی و یاسی در برگه‌های کتاب می‌تواند حس آرامش را به افراد القاء کند.

کتاب تیزهوشان ریاضی ششم خیلی سبز یکی از ضروری‌ترین منابع برای افرادی که قصد دارند در آزمون تیزهوشان قبول شوند، محسوب می‌شود. با آنکه لحن اصلی در این مجموعه رسمی و ادبی است، اما در برخی نقاط نویسنده با لحنی دوستانه، دانش‌آموزان را مخاطب قرار می‌دهد. از آن­جایی‌ که کتاب های خیلی سبز جلد بسیار جذابی دارند، این مورد هم دارای جلدی متناسب با موضوع اصلی منبع است. تیزهوشان ریاضی ششم هم دارای 2 جلد است که جلد اول دارای 327 صفحه بوده و جلد دوم 342 صفحه دارد.

 

جلد کتاب علوم نهم

بهترین کتاب های درس علوم خیلی سبز

با آنکه انتشارات خیلی سبز برای دانش‌آموزان سطح عادی کتاب‌های بسیاری تولید و توزیع کرده، اما با‌توجه به آنکه مقطع تیزهوشان از اهمیت بالا‌تری برخوردار است، این مجموعه بیشتر روی آن مانور می‌دهد. انتهای هر پایه تحصیلی در سال ششم و نهم آزمونی مبتنی بر آزمون تیزهوشان از افراد گرفته می‌شود. پیش از این آزمون، دانش‌آموزان باید خود را در این زمینه قوی کنند. یکی از مباحث مهمی که هر فرد باید در مورد آن اطلاعات کافی داشته باشد، درس علوم است. از میان کتاب های خیلی سبز، چند مورد از آن‌ها به این درس اختصاص دارد.

تیزهوشان علوم ششم خیلی سبز برای این تولید شد که دانش‌آموزان بتوانند مفاهیم علمی را بهتر درک کنند. ترتیب قرار‌گیری درسنامه، سوالات 4 گزینه‌ای و پاسخ‌های تشریحی آن‌ها در این مجموعه به‌ترتیب است. بسیاری از مطالب در این منبع همچون کتاب درسی بوده، اما تفاوت اصلی آن‌ها در توضیحات بیشتر این مجموعه است. در تیزهوشان علوم ششم که 336 صفحه دارد، علاوه‌بر 1333 تست کلی پس از هر درس، 4 آزمون جداگانه هم قرار دارد. برخی از کتاب های خیلی سبز این بخش را در خود جای نداده‌اند. این 4 آزمون به‌صورت جامع بوده و سوالات مدارس برتر را در خود جای داده‌اند.

از آن­جایی‌ که یکی از مسائل مهم در آزمون تیزهوشان زدن تست است، تیزهوشان علوم نهم خیلی سبز این مورد را درون خود جای داد. حدود 2000 تست در این منبع قرار داده شده است. جلد اصلی آن بسیار جذاب بوده و می‌تواند دانش‌آموز را به سمت خود بکشاند تا مطالب درون آن را مطالعه کند. حضور 2 زنبور به‌همراه ساختار شیمیایی 6 کربنه روی جلد، نشان‌دهنده تلفیق‌شدن مباحث علمی به‌همراه طنز است. یک دانش‌آموز می‌تواند علاوه‌بر داشتن دیگر کتاب های خیلی سبز، با خواندن تیزهوشان علوم نهم، خود را در این زمینه تقویت کند.

جلد کتاب من و درسام جامع

بهترین کتاب های جامع خیلی سبز

کتاب های جامع خیلی سبز

مجموعه‌های جامع این انتشارات همان‌گونه که از نام آن‌ها پیدا است، بسیاری از مطالب درسی را در خود جای می‌دهند. می‌توان از تیزهوشان جامع ششم خیلی سبز به‌عنوان یکی از آن‌ها نام برد. این مجموعه دارای تصویری بسیار جالب در جلد آن است که می‌تواند دانش‌آموزان در این سن و سال را به خواندن ترغیب کند. بسیاری از دروسی که برای ورود به مدارس برتر در این برهه لازم هستند، در تیزهوشان جامع ششم جای داده شده است. یک فرد می‌تواند تنها با مطالعه آن و همچنین زدن تست‌ها، خود را در این زمینه تقویت کند.

البته آزمون تیزهوشان بیشتر برای سنجش هوش و استعداد افراد بوده و سوالات آن در مورد مطالب درون کتاب‌های درسی نیست. با‌توجه به همین مسئله کتاب های خیلی سبز، بیشتر از سوالات این آزمون برای تست‌های خود استفاده می‌کنند.

لوگوی خیلی سبز

خرید کتاب از انتشارات خیلی سبز

خرید کتاب های خیلی سبز از بوک سرای دوکاج

از آن­جایی ‌که خرید مجموعه‌های جامع برای تیزهوشان با هزینه‌های بسیاری همراه است، همیشه افراد سعی دارند از جایی خرید کنند که قیمت آن مناسب‌تر باشد. بوک سرای دوکاج یکی از فروشگاه‌های اینترنتی است که با در‌نظر‌گرفتن این مسئله، همیشه تخفیف‌های خوبی را برای افراد در ‌نظر دارد. خرید کتاب های خیلی سبز از این فروشگاه کار بسیار ساده‌ای بوده و می‌توانید با حداقل بودجه از بوک سرای دوکاج خریدی عالی داشته باشید.

منابع: kheilisabz

بوک سرای دوکاج

سوالات متداول

  • بهترین مجموعه برای ورود به تیزهوشان ششم به هفتم مناسب است؟

تیزهوشان ریاضی و علوم ششم خیلی سبز

  • انتشارات خیلی سبز از چه سالی شروع به فعالیت کرد؟

سال 1381

  • شعار این انتشارات چیست؟

ما سبز معمولی نیستیم، خیلی سبز هستیم!

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *